Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het effectiever om auto theorie te leren aan de hand van vragen, of door gewoon veel theorie te lezen?

Of allebei?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een combinatie natuurlijk. Eerst de theorie zelf doorlezen, als je dat hebt gedaan en denkt dat je ALLES kent, oefenexamens gaan maken, en dan wat je daar nog op fout doet, na lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het effectiefst is volgens mij om wat vragen te maken en dan kijken waarom je sommige antwoorden fout had. Snap je niet wat je fout had dan moet je het betreffende onderwerp eens goed lezen en daarna weer verder gaan met vragen maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is. Mijn voorkeur zou zijn: eerst oriënteren op de stof, en er daarna vragen over maken. Vervolgens kijken wat je fout hebt, waarom je dacht dat jou foute antwoord toch goed was, en leren van je fouten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste is denk ik dat je de theorie snapt. Dat je kan onderbouwen waarom regels en wetten zo zijn. En dat je aan de hand daarvan ook kan beredeneren waarom het ene antwoord van de multiple choice beter is dan de andere. Daarna is het heel goed om de mogelijke vragen die gesteld kunnen worden te oefenen, zodat je ook goed voorbereid bent op wat je bij het examen kunt verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding