Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komen ze bij borden boven de snelweg bv met plaatsnamen plakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
749
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik zag gister een kruis door een plaatsnaam en dacht dat gaat niet met het trappetje ernaast.
Ik bedoelde met plakken eigenlijk afplakken.
maar bedankt nu weet ik het!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij worden veranderingen met een hoogwerker aangebracht, maar dat is alleen voor tijdelijke wijzigingen. Het trappetje aan de zijkant is alleen om achter de borden te komen. Vaak zitten er ook matrixborden die onderhoud mbt de elektronica nodig hebben. Ik hen nog nooit gezien dat je voor de borden kunt komen er er iets op kunt plakken (Belemmert het zicht van de automobilist). Bovendien zijn de borden zo gemaakt dat er geen ruimte is voor veranderingen (ruimte kost geld). Bij veranderingen worden ze gewoon vervangen. De procedure om ze te maken (reflecterend etc) leent zich ook niet om permanente wijzigingen boven de snelweg te plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (2)

Aan de zijkant van de snelweg zit een trappetje waarin ze naar boven klimmen om het te plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De borden zijn in de fabriek al beplakt, en ze doen dit snachts, ze sluiten de desbetreffende rijbaan af, en plaatsen dit met een hoogwerker. Als er een wijziging komt, dan gaan ze met het trappetje (aan de zeikant) via een soort loopplank aan de achterzeide van het bord naar de plek, en plakken ze er een sticker overheen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding