Gaskabel hangt vast?

14 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je precies weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou het een gastkabel zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of kastkabel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vast een ' bel' , een gaska' bel'
stiena58
14 jaar geleden
nou nee ik had de vraag niet helemaal goed gesteld.
dat moet zijn:het gas blijft vasthangen van de auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat wil je dan weten?

Het beste antwoord

Het wil wel eens helpen de binnenkant van de mantel met WD 40 in te spuiten (kruipolie) (aan de bovenkant inspuiten), werkt de terugslagveer nog?
Anders even een nieuwe kabel (met mantel) trekken.
Ik heb ook wel eens gehad dat m'n vloermat verschoven was en op die manier voorkwam dat m'n gaspedaal omhoog kwam. Ga je wel lekker hard door de bochten ;- 0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stiena58
14 jaar geleden
dank je voor het antwoord
stiena58
14 jaar geleden
hoewel mijn vraag niet helemaal juist was gesteld ,kreeg ik toch een goed antwoord

Andere antwoorden (2)

Ik mis volgens mij iets, maar bij mij zit ie nog gewoon vast hoor.
Dus het antwoord is ja of 42
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gas loopt niet door een kabel. Gas loopt door een leiding (niet flexibel) of door een slang (flexibel).

Elektriciteit loopt door een kabel.

Ik mag hopen dat die elektriciteitskabel goed vast hangt. Zo niet, dan zit er voor je het weet een hele regio zonder elektriciteit.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het onderwerp is auto ;)