Hoe kan je een Duits nummerbord checken?

Eigenlijk heb ik het over een specifiek nummerbord:

Ik zag vandaag een Ferrari (zie link) en op de achterkant stond (als nummerbord): 'WW F 458'.
En ik wilde weten welke Ferrari het was.
Op de auto zelf stond niks, maar omdat er op het kenteken 'F 458' stond dacht ik dat het misschien een Ferrari 458 (Italia) was. Zou dat kunnen?

Toegevoegd na 16 seconden:
Link: http://yfrog.com/nwi3naj

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je er zo bij dat het een Duits nummerbord was?
Als het Duits is, komt de auto uit het Westerwald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er stond op het nummerbord een 'D' en dat betekend toch Duitsland? (Op de plek waar in Nederland 'NL' staat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een wit nummerbord met zwarte letters betreft, waar aan de voorkant een blauw vakje met een Europese vlag en een D staat, dan ja, het betreft een Duits kenteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in Den Dungen (Maaskantje) vlak bij Den Bosch, en ik neem aan dat die auto uit een Europees land komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Duitsland heb je toch je kenteken persoons gebonden gaat toch van auto op auto met je mee.. Lijkt me niet dat iemand daar zo'n auto als eerst auto heeft en dan zo'n kenteken kiest.. Zou toevallig zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt Roofje, in Duitsland is kenteken gebonden aan een persoon en niet aan een auto. Dat is ook de reden waarom je niet op kenteken kunt zoeken zoals wij dat hier wel kunnen. Tegen de tijd dat je het kenteken opvraagt kan deze alweer op een andere auto zitten namelijk.

Antwoorden (1)

In sommige gevallen kun je je eigen nummerbord kiezen zeer waarschijnlijk heeft diegene zijn merktype gekozen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, denk het ook, en klopt het dan dat 'WW' betekend dat de auto uit Westerwald komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen maar dat is alleen raden naar mijn idee. Het zou voor van alles kunnen staan