Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn autobanden goedkoop?

Gisteren op weg naar huis in frankrijk een klapband gekregen op de snelweg. Ik had in frankrijk zelf 3 banden gekocht. Een band die 'oud' is. dus de band die is geklapt zou volgens de garagemonteur in frankrijk nog 5000km mee kunnen, dus ik zou nog naar huis kunnen rijden. Niet dus. Nu wil ik graag een nieuwe band kopen maar waar kan ik dat het beste? De vakantie heeft me al genoeg gekost. Maar wil graag wel zoals de andere drie een michelin band hebben.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat veiligheid een belangrijker aspect zou moeten zijn dan de kosten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

met 180 vestigingen zit er vast wel een kwik-fit filiaal bij jouw in de buurt, zonder afspraak kan je terecht, en redelijk goed prijzen

http://www.kwik-fit.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij kwikfit zit door heel Nederland
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Als je bij de Belgische grens woont raad ik je aan de banden in België te laten vervangen.

Dan ben je ook gelijk gratis van je oude band af.
In Nederland kost dat vaak 5 euro per band als je hem naar de stort brengt.

Er is ook een site http://www.autobandenmarkt.nl/
Daar kun je banden bestellen online en bij een garage in de buurt laten monteren.
Is denk ik goedkoper als quickfit en dergelijke.

Let wel op sommige goedkope banden zijn van mindere kwaliteit. Echter op die site kun je ook de test raporten van de banden zien.
Echter België is toch nog goedkoper.
Zoek daar maar een soort quickfit.
Bijvoorbeeld auto5 of donkers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of er bij jou in de buurt bandencentrums zitten,deze verkopen nieuwe banden,maar ook nog hele goede gebruikte die als nieuw zijn,maar wel een stuk goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding