Als ik 20 liter benzine in de garage bewaar en het na ongeveer 1 jaar in mijn auto giet. Kan ik dan voor verassingen komen te staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je het aansteekt wordt alles inderdaad verast.

Wel oppassen met zelfgemengde 2-takt benzine (allicht niet voor een auto dan) want deze kan wel volkvorming vertonen.

Ja, dan kan je wel voor verrassingen komen te staan! Er worden tegenwoordig zoveel toevoegingen in de reguliere benzine gestopt dat na een jaar een goede verbranding niet meer wordt gegarandeerd. Dat merk je als je een machine hiermee probeert te starten. De 'markt' heeft hierop 'ingespeeld' en levert een houdbare bezine met veel minder dopingen. Zie de vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/benzine-houdbaar.25268 Aspen zijn een houdbare motorbrandstoffen voor zowel 2- als 4-takt motoren. Deze brandstoffen zijn niet aan veroudering onderhevig en hebben een houdbaarheid van meer dan 10 jaar! De 2-takt brandstof is reeds voor u gemengd en heeft dus de juiste mengverhouding voor uw machine. Dus geen vastlopers door verkeerde olie of het niet juist mengen van de vloeistoffen. Los van de houdbaarheid kent Aspen nog enkele grote voordelen. Door de lage interne vervuiling dalen de onderhoudskosten aanzienlijk en kunt u er vanuit gaan dat u over bedrijfszeker materiaal kunt beschikken. Daarnaast kent Aspen een veel lagere uitstoot van schadelijke stoffen.

altijd een tregter met een pantie er over heen en dan er in gieten dat werk als een soort vilter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100