Kan er een navigatiesysteem (DVD-BOORDCOMPUTER-MP3..) ingebouwd worden voor een bmw 3 serie e36 1994 3 deurs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Dit is zeker mogelijk, dit omdat je een iso verbinding aan de achterzijde an je radio hebt. Soms dien je dit met een stekkertje te doen, soms kan het direct worden aangesloten. Alleen denk ik dat je de boordcomputer niet op je radio/navi kan krijgen. Als je wat meer over wat je nu hebt en in wilt bouwen kan vertellen kan ik je wellicht beter helpen.