Wat kost het vervangen van een xenon lampje bij de Renault dealer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De xenon lamp zelf kost ong. € 150,= . Het uurtarief van een merkgarage is al gauw rond de € 65,= of meer en een uurtje werk + de marge op materiaal, gaat het vervangen van een xenon lampje, bij een merkgarage je gauw € 250,= kosten.
Een universele garage zal echter niet veel goedkoper zijn, omdat de lamp zelf al een vermogen kost.