heb je een trekhaak nodig om een fietsrek aan de auto te hangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Er bestaan ook systemen die je aan je auto kunt klemmen, aan de achterklep. Ik denk dat het aan het type auto ligt of je deze oplossing kunt gebruiken. Een drager op het dak van je auto kan natuurlijk ook nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je heb ze ook voor zonder trekhaak(is dit correct nederlands) Maar dat is een heel ander model. ook heb je ze voor op het dak, zoals bij wielrennen de volgauto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt van het rek af. Je hebt ook rekken die je aan de achterklep van de auto vastmaakt, maar ik weet niet of dat bij alle auto's kan. Kijk maar eens bij het merk Thule, die hebben verschillende soorten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste gevallen wel.

Maar er zijn uitzonderingen zoals hier boven genoemd word maar die kom je niet zo gauw tegen in fietsen zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thule heeft ook fietsendragers voor op de achterklep. dan heb je geen trekhaak nodig.
En dan heb je nog de dakdragers.

http://www.thulecenter.be/fietsdragers/koffer.html