Er heeft een hond in onze auto geplast. Hoe krijgen we de stank weg?

Eregister is er een (ons niet bekende) hond in de auto gesprongen op de parkeerplaats, en die heeft er in geplast. Nu stinkt het VERSCHRIKKELIJK!!! We hebben de matjes en alles er al uit en gewassen maar de stank blijft en is niet te harden.

Heeft iemand een tip om deze vreselijke stank weg te krijgen uit de auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
6K
Rieneke1
12 jaar geleden
die durft!
ben je mooi mee :s

Het beste antwoord

Hallo Rinke,

Heel vervelend, zeker omdat het een onbekende hond is.
Er zijn zeer veel lapmiddeltjes weet ik uit ervaring, en ik weet daarom ook dat na een korte tijd (zeker als de auto in de zon heeft gestaan) de lucht weer terugkomt.

Het enige wat echt helpt is om de auto naar een autopoetsbedrijf te brengen en vragen om een geurbehandeling.
Dan is de geur definitief weg.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na veel dingen geprobeerd te hebben en ook de andere antwoorden, vrees ik dat het wegbrengen naar zo'n bedrijf de enige optie is helaas :-( Gelukkig wel al 1 gevonden! Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (5)

Alles wagenwijd open zetten zo dat de auto even doorwaait, zo gaat de stank er uit

Toegevoegd na 25 minuten:
Dan kan je het beste die tip onder mij opvolgen. Lucht verfrisser kan ook helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dat proberen we al twee dagen zoveel mogelijk uur maar blijft stinken en het is echt misselijk makend...
je hebt iets nodig met enzymen, zoals urine-off, ecodor of stalfris.

ook goed weken met biotex groen helpt, maar dat lijkt me in de auto minder handig.
12 jaar geleden
HG "alle nare geurtjes weg", is speciaal ontwikkeld om onaangename geurtjes op een biologische manier te verwijderen. Maskeert niet, maar neemt de stankbron weg d.m.v. natuurlijke enzymen en microben. Het verwijdert o.a. geuren veroorzaakt door urine, uitwerpselen, braaksel, huisdieren, nicotine, fruit, groente en vele andere bronnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Urinegeur verwijdert u het best met een enzymhoudend materiaal, zoals met een sopje van biotex of groene zeep. Eerst voorboenen met een sodasopje!!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer niet juist de blower harder te zetten, de lucht gaat daardoor namelijk vooral in de luchtfilters zitten en dan moet je die ook vervangen voor je de lucht eruit krijgt.