Waar kan je een kind auto laten rijden?

Zonder bekeuring ofzo gewoon een keer 100m rijden en waar je geen problemen met de politie kan krijgen.

Toegevoegd na 5 minuten:
!!!!METER!!!! ipv KM

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.3K

Antwoorden (6)

In een spelletje, op elke andere plek is het onverantwoord om een kind 100 te laten rijden. Op je eigen terrein zou het mogen maar als je kind zichzelf dan doodrijdt krijg je helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee bedoel honderd meter mag hooguit 15 rijden ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, te snel gelezen... 100 meter zou je bij jezelf in de straat kunnen proberen, wel uitkijken dat er geen politie is maar echt slim is het niet.
Verkeerspark Assen is de enige toegestane plek.

Toegevoegd na 39 seconden:
Op de openbare weg is het niet toegestaan als het kind nog geen rijbewijs heeft.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,daar ga je de 100 niet halen +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals 100 METER
Kimath
12 jaar geleden
100 meter moet zat lukken, desnoods een paar rondjes rijden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had verkeerd gelezen, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke
Op een verlaten parking van een grote supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar mag het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In feite mag het nergens dat weet ik ook. In Belgie zie ik het op verlaten parkings van een shoppingcenter zondags.
Niet alleen wel te verstaan.
Op eigen terrein, of op terrein van iemand anders met toestemming van diegene.

Het blijft weliswaar onverzekerd, maar het is dan niet strafbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een verlaten parkeerplaats, of op een zandpad ofzo. Hangt er wel vanaf hou oud je kind is. En of het nou zo verstandig is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je kind een rijbewijs heeft,moet dat geen enkel probleem zijn.
Je hebt pas een groot probleem,als je kind wordt betrapt ook al is het op een verlaten weg of terrein,want daar wordt ook gecontroleerd door de politie.
Helaas ervaring mee,op zondagmorgen om 8 uur,in een landweggetje,de kosten waren 80 euro.