Waar kan ik de handleiding gratis downloaden van de citroen c4 grand picasso exclusiv?

Heb deze auto gekocht maar nog niet in bezit en wil graag alvast door de handleiding heen kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Staat hij er op deze site bij?

Succes, laat het maar even horen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas daar had ik al gekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer, succes met zoeken, zal nog even verder zoeken
Hier een link met een handleiding van de grand picasso bj juli 2009

http://info.citroen.co.uk/Assets/pdf/quickstart/c4-picasso.pdf

Anders zou je de dealer kunnen proberen of hij de handleiding voor je opstuurt. (Waarschijnlijk tegen een vergoeding.)