welk autoverhuurbedrijf helpt je aan een auto/busje, als je pas net je rijbewijs hebt?

tot nu toe alleen bedrijven gevonden die eisen dat je minimaal 1 jaar in bezit bent van je rijbewijs.... maar ik moet rijden! Woon in Maastricht...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
jc54
12 jaar geleden
Maakt echt niet zo veel uit waar je woont. Vanuit Maastricht kan je heel Nederland bestrijken met openbaar vervoer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het even aan je rijschool, misschien weten die iets meer als je niet de eerste bent die dit wilt

Antwoorden (1)

De verzekering van het autoverhuurbedrijf stelt als eis dat de auto's alleen verhuurd mogen worden aan mensen die langer dan een jaar hun rijbewijs hebben.

Wat je wel kan doen is via StudentCar een auto huren, je betaald per uur en per kilometer, maar de prijs van benzine zit al in de kilometerprijs (zie bron)