Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb op mijn witte auto wat krassen staan omdat ik per ongeluk tegen een betonnen plaat reed(schuurde) kan ik die krassen laten weghalen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

als de krassen niet al te diep zijn, dan kunt u ze weg laten poetsen. zijn ze wel diep, dan zal er een gedeelte van de auto opnieuw gespoten moeten worden.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Zelf poetsen met "commandant" of zo. Het laten spuiten is vreselijk duur. Ik heb het zelf weleens geprobeerd met een spuitbut. Als de plek niet teveel in het zicht zit, valt het mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat er van een betonnen plaat aardig diepe krassen inzitten. Als je spuiten te duur vind en het er niet voor over hebt zou je ook wat witte verf in dr krassen kunnen tippen, dan valt het al veel minder op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Maikel1990,

Bij krassen van een betonnen plaat vrees is dat het gespoten moet worden, maar het kan natuurlijk meevallen.

Rij met de auto even langs een autoschadeherstel bedrijf, want als je geen grondlak of kaal metaal ziet, kunnen zij het heel lichtjes schuren en dan poetsen.
Als je geluk hebt zie je er niks meer van, en anders worden de krassen wel minder, en moet jij zelf kijken of je het acceptabel vindt.

Succes ermee,
Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stond op het punt om te vraagsteller naar jou te verwijzen.
Verdiende +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding