Kunnen vw golf velgen op een opel corsa?

is het dezelfde steek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan welke golf en welke corsa, graag meer info

Het beste antwoord

als de grote en breedte gelijk zijn waarom niet?
bij ieder 15 inch en breedte 5j moet het passen.(standarisatie)

gr, char28
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks was duidelijk nou is het geen opel geworden maar een impreza. mischien een rare vraag passen die velgen daar ook onder.?

Andere antwoorden (1)

De 'steek' is gelijk, dus lijkt het voor de hand te liggen, dat deze velgen gemonteerd kunnen worden, toch is dit NIET het geval! de ET-waarde van de velg zijn niet correct, waardoor er een ander weggedrag op zal treden.

Nu moet ik alleen eerlijk zijn, ik ben zelf ook jong geweest, en heb zelf ook 1 keer VW sportvelgen op mijn Opel gedaan, ze sleten verkeert af, maar ik had wel een stoere Opel, met mooie VW sportvelgen :)