Hallo Gast 71528,

Aan het groene rondje kun je zien dat de accu in goede conditie is, word hij oranje is hij zwak, en bij rood dient hij vervangen of opgeladen te worden.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kennisvermeerderend +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op het lampje dient voor 1 cel en dus niet voor alle 6 de cellen. Waardoor het lampje gewoon groen kan zijn maar toch dat de accu kapot is.
Klopt wat bovenstaande persoon zegt maar het werkt niet altijd.
Vaak genoeg meegemaakt dat het rondje groen was maar de accu dood was ;-)