om 11:50 vandaag heb ik een email gekregen met het bericht dat mijn bestelling verzonden is. Krijg ik dan vandaag mijn bestelling binnen?

Het is een wii spel dus ik denk dat het door de brievenbus komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Waarschijnlijk niet. Alleen waneer je die mail rond 1:00 tot 7:00 krijgt komt je pakketje de zelfde dag maar in dit geval niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje!

Andere antwoorden (4)

Nee morgen pas. Als ze het vandaag versturen is het er nooit dezelfde dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas. Het poststuk zal pas morgen worden bezorgd op z'n vroegst als het op de standaart methode wordt verstuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijker is dat de email betekent dat de verzender het bij de post heeft afgeleverd.
Als de afzender net als jij in Nederland woont dan kan je de bestelling morgen verwachten.
Als de afzender in China woont dan kan het wel anderhalve week of meer duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet dom. Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het paketje vandaag al hier is als.het vandaag verstuurd word uit china
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand veronderstelt dat je dom bent, ik probeer even, gebaseerd op mijn eigen ervaring met beide situaties, een redelijke indicatie te geven.
Verder is het ook nog mogelijk dat de afzender een andere dienst gebruikt dan TNT post, wellicht hebben die weer andere aflevervoorwaarden.
Uiteindelijk zul je gewoon moeten afwachten, niet alle pakjes worden in Nederland op precies dezelfde tijd bezorgd, het ligt er maar aan hoe de koerier zijn ronde indeelt.
Ligt aan het bedrijf.
Bij bol.com krijg ik meestal 's morgens een bericht dat mijn pakje verzonden is, als ik dan 's middags thuis is, dan ligt het er.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat alleen bij bol.com meemaak, bij de meeste andere bedrijven komt het pakje dan één a twee dagen later aan.