om 11:50 vandaag heb ik een email gekregen met het bericht dat mijn bestelling verzonden is. Krijg ik dan vandaag mijn bestelling binnen?

Het is een wii spel dus ik denk dat het door de brievenbus komt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk niet. Alleen waneer je die mail rond 1:00 tot 7:00 krijgt komt je pakketje de zelfde dag maar in dit geval niet.

Bronnen:
www.tntpost.nl

Nee morgen pas. Als ze het vandaag versturen is het er nooit dezelfde dag.

Nee, helaas. Het poststuk zal pas morgen worden bezorgd op z'n vroegst als het op de standaart methode wordt verstuurd.

Waarschijnlijker is dat de email betekent dat de verzender het bij de post heeft afgeleverd. Als de afzender net als jij in Nederland woont dan kan je de bestelling morgen verwachten. Als de afzender in China woont dan kan het wel anderhalve week of meer duren.

Ligt aan het bedrijf. Bij bol.com krijg ik meestal 's morgens een bericht dat mijn pakje verzonden is, als ik dan 's middags thuis is, dan ligt het er. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat alleen bij bol.com meemaak, bij de meeste andere bedrijven komt het pakje dan één a twee dagen later aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100