Krijg je krassen uit de achterkant van een stoel (soort plastic net als dashboard)?

Ik heb oppervlakkige krassen in de achterkant van mijn passagiersstoel (bmw 118i uit 2007). Is hier een middeltje voor om het eruit te krijgen of is er iets anders voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.9K

Het beste antwoord

In de vakhandel hadden wij daarvoor geschikte producten.(meestal van Wurth of Berner). Die waren evenwel niet voor het grote publiek beschikbaar. Waarschijnlijk om problemen te vermijden als doe-het-zelvers het product toepasten op het verkeerde materiaal.
Vraag eens aan je garagehouder of koetswerkhersteller of hij je niet een klein potje kan bezorgen.
Succes
Eric
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Krassen op dat soort plastic blijf je altijd zien. Je zou ze wat kunnen verbergen met bijvoorbeeld wat verf om het minder op te laten vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Gast68717,

Ik wil je adviseren om dit met bumpergel of Oké-wax te doen(beiden verkrijgbaar in de automaterialenzaak)

Hiermee kun je ook ongelakte bumpers etc er weer als nieuw uit laten zien.
Je krijgt zeker weten een mooi resultaat !

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor de kennisvermeerdering.