Hoe kan ik de tijd wijzigen in de auto klokje?

Ik heb het geprobeerd met de uitstekende 'dingetje' naast de klokje, maar er gebeurt niets. Ook zou het volgens een kennis automatisch gewijzigd moeten worden? Klopt Dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij mijn Audi is het aan het pinnetje trekken, ooit meerdere malen aan het pinnetje trekken. Dan gaat het per minuut verder. Beter is het instructieboekje raadplegen, maar dit lijkt mij de oplossing.

Aan *trekken*. Dan gaan segmentjes van je klok flikkeren om aan te geven dat je ze kan veranderen. Dat laatste doe je met naar rechts en links draaien.

bij de radio kun je het waarschijnlijk instellen want daar zit ook een klokje op. Het staat zeer zeker wel in de boekjes. Toegevoegd na 33 seconden: Zo werkt het bij onze bmw's

Bij veel andere merken moet je het pinnetje juist indrukken. Probeer dát eens. Overigens heb.je een kans dat er een soort verzonken knopje naast zit wat ie met een pen of iets dergelijks moet indrukken. Anders morgen even langs de dealer.. Toegevoegd na 1 minuut: Overigens, trekken of drukken, áltijd meerdere seconden doen! Meestal ongeveer 4 voordat er iets gebeurd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100