Wie weet een auto met 3 goeie zitplaatsen?

Wie weet een auto met 3 goeie zitplaatsen achterin? We zitten zelf te denken aan een Ford C max, Seat Altea en Audi A4 uit 2004 om dat we dat een heel mooi model vinden. Wie heeft ervaring met deze auto's? Met minimaal 125 pk. rond de 9000 euro

Alvast vriendelijk bedankt namens mijn ouders!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Antwoorden (4)

Een audi a4 is een krape auto!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wat is krape?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kimath: dat ie krap is? ;-) Klopt, ik vind hem ook erg krap, zit niet lekker. Vind de seat alta beter en die ford ken ik niet.
Ik heb een c max gehad lekker ruime auto, maar erg matig in laadruimte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kia sportage of Hyundai tucson, wel wat duurder in gebruik maar prima ruime zitplaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mercedes E klasse, Audi A6, VW Passat, deze modellen hebben allemaal een vrij brede achterbank.