wat is de gemiddelde vraagprijs voor een Chevrolet Suburban uit 1976 in redelijk goede staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Vraagprijs tussen de 6000 en 15000 euro. Kijk even naar de link in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Ast36850,

Dit is moeilijk te beantwoorden met zo weinig info.
Op www.gaspedaal.nl is de goedkoopste 6.500 euro en de duurste 25.000 euro (stretch limousine).
Ik denk dat een vraagprijs tussen de 5.000 en 7.000 mooi is voor in redelijk goede staat.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prijzen variëren inderdaad tussen 7000 en 15.000 euro. Een handige site om dit soort dingen op te zoeken is www.gaspedaal.nl . Hier kunt u alle gewenste voorkeuren invullen . Vervolgends verzamelt de site de gewenste auto's van alle sites uit het hele land. Succes ermee!