mijn auto 12-3-87 is niet belastingvrij maar klopt het dat als bv in de gordels montagejaar 86 staat dat je dan wel in aanmerking kan komen mvg ronnie

ik heb dit via iemand gehoord die vaker met oldtimers werkt, die zij dat in bv gordels of andere onderdelen het model nm + bj staat dat je auto als nog belastingvrij kan worden, nu heb ik dit nagezocht en model nm is tk-821-EG 002 en date 1986,lot no 1203 nissan motors co,ltd 02,568

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Datum 1e toelating in de wereld is bepalend. Als dit na 31 december 1986 is wordt de auto niet belastingvrij