Kan je als lang persoon in een klassieke Mini Cooper zitten?

Kan je daar als lang (1.90) persoon normaal inzitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.9K

Het beste antwoord

Ja, je kunt er nog net in zitten en daarmee is alles ook gezegd.

Het zijn sowieso ondingen om in te rijden. Ze zien er schattig uit maar een ramp als je meer dan 5 km. moet rijden. Zelfs ik met mijn 1.55m heb er moeite mee. Het stuur zit ook zo vreemd, je komt met je benen in de knoei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt er wel in zitten, maar je zult niet normaal ontspannen rechtop kunnen zitten en je benen zul je ook niet goed kwijt kunnen. Groot kans dat je letterlijk met je knieën tegen het stuur zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult je er moeten in wringen .
En dan zit je in een positie dat je geen beweging hebt .
Dan komt het eerste probleem schakelen !
Jou rechterbeen zit tegen het stuur en tegen de versnellingspook .
En als je 10 km hebt gereden en stapt dan weer met moeite uit dan zul je je voelen als pinokkio .
Dan ben je net zo stijf als een plank .
Ervaring: ik moest er 2 maal 15 km mee rijden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, maar wel in een mini clubman, misschien ook nog in een countryman. maar in een mini clubman zeker, die hebben ze speciaal gemaakt voor lange mensen, zodat je niet met je hoofd tegen het dak zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een liefhebber bent heb je het ervoor over dat het krap zit.Natuurlijk de auto van nu is anders maar mini rijden is erg leuk.Heb dit jaren met veel plezier gedaan.En dan neem je sommige dingen voor lief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen lukt het om erin te kunnen zitten. Sterker nog: je kunt gewoon rijden met je hoofd op je knieen. Lekker handig als je moe bent.
12 jaar geleden
je kan er als lang persoon wel redelijk in zitten maar het stuur zit op een vreemde plaats ( enigszins naar rechts) en de pedalen zijn erg klein. Beenruimte is niet overbemeten maar je kan de stoelrails redelijk makkelijk aanpassen zodat de stoel verder naar achter staat. Hoofdruimte is naar mijn ervaring goed te doen en het bochtengedrag is geniaal! De vering daarintegen is net zo goed als die van een skateboard... Doe mij maar een VW kever!