Hoe krijg ik de lampen in de bumper van een peugot 206 aan?

Er zitten in de voorbumper namelijk 2 "lampen" en nu zie ik wel eens mensen rijden die die lampen aan hebben maar ik heb in het boekje gekeken en overal op het dashboard maar het lijkt er haast op dat die lampen enkel voor de sier zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Het beste antwoord

Ik kan op mijn Peugeot de stand op stadsverlichting zetten. Deze zit bij mij een standje "voor" het gewone licht.

Ik krijg ze zelf alleen niet allebei aan. Het is dus het één of het ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat klinkt inderdaad als de stadsverlichting. Als je je licht aanzet, kun je ze laten branden door het hendeltje één tikje te draaien in plaats van twee tikjes.

Overigens: die mensen die je ziet rijden met die lampen aan, hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt en riskeren daarmee een boete. Je mag stadslicht namelijk niet gebruiken in plaats van dimlicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je mistlampen bedoelt? Als het goed is kun je ze aanzetten, als ze er zitten zitten ze er namelijk nooit voor de sier. Mis je het gebruik van deze lampen dan? Ik gebruik ze persoonlijk nooit maar goed. Misschien kun je even op een peugeotforum kijken..