Da's hard man!

Andere antwoorden (3)

295 km per uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20 km per uur in 1 seconde x 20 is 400 km per uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De topsnelheid van deze raceauto wordt aangepast al naargelang de race en dus het circuit waar dient gereden te worden. Wat ben je met een top van 440km/u bv als er geen plaats is om die te benutten ? Beter is dan het vermogen via een kortere versnellingsbak te gebruiken om - nog- sneller te kunnen accelereren.

Toegevoegd na 2 dagen:
Zoals gezegd, is nooit gelijk. Maar de 24 uren van Le Mans 2011 naderen. Daar haalt hij de topsnelheid. Benieuwd hoe hoog ze dit jaar zal afgesteld zijn.
Eric