wat voor auto moet ik kopen?

ik heb net mijn rijbewijs gehaalt, en wil nu een auto kopen. Ik wil een sportief model en en moet geen vrouwen autotje zijn. welke auto is in de verzekering niet al te duur? ook zou het fijn zijn als het een zuinige auto is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

De Opel Tigra lijkt mij een geschikt model voor jou. Deze Opel is een sportief model en is zuinig in het gebruik.
7 jaar geleden
citroen saxo of peugeot 106 met 1.1 blok. ondanks het kleine motortje zijn ze aardig rap en bovendien erg zuinig en licht nog geen 800kilo 20 euro per maand in de belasting. er zijn genoeg sportieve uitvoeringen te vinden op de bekende sites zelf had ik een verlaagde 1.1 saxo met sportvelgen en sportuitlaat was het een leuk sportief bakkie.