Als presentatoren van autoprogramma's een auto 'reviewen' vanuit de auto op een openbare weg, wordt zo'n weg dan afgezet of hoe pakken ze dat aan?

Dit in verband met (tegenliggend)verkeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Dat doen ze nooit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb weleens gezien dat de auto "stiekem"gewoon op een oplegger of een soort van aanhanger was gezet.
Is voor de verkeersveiligheid natuurlijk niet goed te praten dat iemand tijdens het autorijden een programma aan het maken is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak rijden ze op wegenwaar men normaal niet mag rijden. Denk aan startbaan van een vliegveld, een race-circuit, een lesrijbaan, of een afgezette weg, prive-baan...