Mazda MX5 overzet randen achterspatbord, wie weet waar ik ze kan bestellen en wat de officiële benaming is van deze overzet randen.

Deze randen zijn bij mijn MX5 aan het roesten en daarom wil ik de roest verwijderen, wat blank geworden is in de grondverf zetten en dan de randen er over zetten. Waarom, omdat ik denk dat dit een goedkopere oplossing is dan 2 nieuwe achterspatborden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je overzetplaatwerk , of sierranden ?

Het beste antwoord

Volgens mij heten ze "Fender Flares"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo Jaguar66,
Ik heb goede ervaringen met van Deijne wat betreft Japanse auto-onderdelen.
Het is een demontagebedrijf gespecialiseerd in japanse auto's, en ik weet zeker dat ze je kunnen helpen.
Neem even een kijkje op www.deijne.nl of www.mazdacarparts.nl
Ook kun je bij een MX-5 club aan goede spullen komen

De juiste benaming is overzetrand voor achterwielkuip.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van zulke antwoorden word ik blij +