Hoe importeer ik een uk auto in nl

Wij gaan van de uk terug naar nl migreren maar willen graag onze auto meenemen... Waar en wat zijn de beste stappen om de auto te importeren ... Het is een subaru legacy 1997 ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als de auto uit 1997 is betaal je nog 10% rest bpm. Indien je echter minimaal twee jaar in Engeland hebt gewoond kan je de auto meenemen als verhuisgoed en betaal je er geen belasting over. In dat geval is het wel zonde om zo'n oude auto mee te nemen, een jongere zou meer voordeel op leveren vanwege de hogere rest bpm. Bij het VWE zijn ze gespecialiseerd in import en export van auto's, kijk anders eens op hun site, www.vwe.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon zelf met de auto op een Ferry naar de overkant, lijkt mij de beste optie. Tenzij je US bedoeld, dan wordt het wat lastiger.

Ik hoop dat je geholpen ben?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak alvast een afspraak bij het RDW www.rdw.nl om je auto te laten keuren om deze in te voeren. Je kan gewoon met je eigen auto naar NL komen, en dan naar het keuringsstation rijden. Binnen enkele dagen heb je tegenwoordig al je Nederlandse kenteken.