Ik wil mijn auto naar de sloop brengen.Moet ik hem dan schorsen of iets dergelijks heb er echt geen bal verstand van help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet nou echt 3 keer ongeveer dezelfde vraag stellen?
Ga eerst die link die ik je gegeven heb eens lezen.

Antwoorden (4)

U krijgt een vrijwaringsbewijs van de sloper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel nog even zelf je autoverzekering opzeggen (kopie van het vrijwaringsbewijs meesturen als bewijs van verkoop van de auto).
13 jaar geleden
Let op dat u de auto naar een RDW-ERKEND sloopbedrijf brengt. Dit kunt u zien aan een bord aan de muur. De auto wordt dan in de bedrijfsvoorraad van dit bedrijf opgenomen en u krijgt een groen vrijwaringsbewijs met daarop de code die de RDW aan de sloper doorgeeft.
Als u daar op let, zit u altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bellen naar de sloop,ze komen dan je wagen ophalen,soms krijg je er nog geld voor maar niet veel.
Je kunt de auto ook zelf gaan brengen als hij nog wel rijd of andere op een autoambulance.
Je krijgt vervolgens van de sloop het vrijwaringsbewijs.
Bel wel even naar je verzekering dat je je auto uit de verzekering wilt halen.