als ik mijn auto in onderdelen verkoop wat moet ik met de rdw dan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Auto laten schorsen. Gewoon ff bij het postkantoor doen, kenteken ed mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
schorsen is niet afmelden en de auto komt nooit meer op de weg dus moet afgemeld worden. Het slopen van de auto moet voldoen aan de milieu eisen
Eigen auto slopen

Niet elke auto mag in eigen beheer gesloopt worden.

Je mag alleen een personenauto die niet zwaarder dan 3.500 kg, en minimaal 15 jaar
oud zijn, zelf slopen.

Je moet een aantal documenten naar het Rijksdienst voor het Wegverkeer sturen:

1) Verzoek tot beëindiging registratie van de te slopen auto
2) Brief opstellen met de motivatie van beëindiging registratie
3) originele kentekendelen (voertuigbewijs, tennaamstellingbewijs en overschrijvingsbewijs opsturen
4) Kopie van je legitimatiebewijs opsturen Hier de adresgegevens van het RDW.

Toegevoegd na 41 seconden:
Ps. ik zou eerst ff met het Rdw bellen.