Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

binnen hoeveel maanden na het behalen van je aanhanger rijbewijs moet je deze activeren voordat ie weer is verlopen?

ik heb mijn aanhanger rijbewijs gehaald, maar ging toen opeens op reis. nu ben ik terug, maar nog aan het verhuizen en nog niet ingeschreven in de gemeente. heb dus al 4 maanden mn aanhanger rijbewijs, maar nog niet geactiveerd. is ie nu verlopen? daar ben ik bang voor, want ik was juist zo blij dat ik hem had gehaald!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet hem binnen 6 maanden hebben over geschreven. Ik was zelf ook net op tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhalen
Als je bent geslaagd, wordt je Verklaring van rijvaardigheid en de Verklaring van geschiktheid geregistreerd in het Centraal Rijbewijzen Register (CRB). De gemeenten en het CBR kunnen dit register raadplegen om vast te stellen of je bent geslaagd voor het examen. Vervolgens kun je bij het gemeentehuis, tegen overlegging van één pasfoto en het vereiste geld, je rijbewijs aanvragen. De registratie van de Verklaring van rijvaardigheid is 3 jaar geldig, de registratie van de Verklaring van geschiktheid een jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding