Dat moet niet... Maar voor mensen die milieubewust en goedkoper willen rijden word die mogelijkheid geboden. Er worden nog steeds ontzettend snelle slurpers gemaakt. Die drinken sneller dan jij en ik bij elkaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat goedkoper is in ge- en verbruik, het minder belastend is voor het milieu, dus voor ons. De fossiele brandstoffen raken op, dus als we minder gaan verbruiken, kunnen we er langer mee doen. Vorm van op rantsoen gaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goedkoper, zuiniger is dus beter voor het mileu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit te veel co2 in de lucht waardoor de noordpool smelt en dat is slecht voor het milieu!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet niet maar voor de opwarming van de aarde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat auto's 1 van de grote oorzaken is dat de luchtvervuiling veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een paar redenen voor:
1. De uitlaatgassen belasten het milieu.
2. De olie begint op te raken.
3. De benzine wordt daardoor en ook door onstabiele situaties in olieproducerende landen steeds duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeft niet maar voor de mensen die milieubewust is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wereldwijd afspraken gemaakt om het milieu te beschermen. De uitstoot van auto's is hierbij zeer belangrijk. Vrachtwagens hebben tegenwoordig euro normen. de schoonste Nu is euro 6. Heb je een lagere euro norm dan 5 dan kom je bv amsterdam niet eens meer in.
Hoe schoner de auto wordt hoe beter de verbranding en dus zuiniger..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast55270;

Dat moet misschien helemaal niet: het brandstofverbruik is maar één van de factoren waarmee de milieubelasting van individueel vervoer wordt uitgedrukt, maar wel de meest tot de verbeelding sprekende. Mensen vallen nu eenmaal bij de wekelijkse tankbeurt over die paar tientjes peut terwijl ze de schandalige afschrijving over hun pas ingeruilde, iets onzuiniger auto allang weer zijn vergeten. Reken maar eens uit wat economischer is: langer doorrijden met een (misschien) iets onzuiniger auto of inruilen en een sloot geld bijbetalen voor een nieuwe die toch nooit zo zuinig blijkt als in de folder. Bedenk daarbij voorall dat de dealer ook moet eten....