wat een onzin lees ik net10000 oplaadpunten voor electriche auto's !volgens mij duurt het 8 uur om zo een accu op te laden !

wat zou jij gaan doen terwijl je "stroom "gaat tanken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

met elektrische auto ga je waarschijnlijk niet wachten bij je auto zoals bij tanken. je gebruikt zo'n auto in de stad en zal de accu op gaan laden tijdens het parkeren thuis of in de stad.

helaas als de elektrische auto's een beetje aan zullen slaan zal de lithium, die gebruikt wordt in accu's, opraken en hebben we het volgende probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ha, die Chevy35;

Werken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kunnen de automobielfabrikanten de fabrieken opstarten en kunnen ze de eLektrische naast de bEnzine auto's zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pitten in de achterbank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet voor lang hoor:
http://www.zerauto.nl/blog/index.php/2009/03/13/elektrische-auto-lithium-ion-accu-doorbr

Dus ik denk dat ik in die tijd misschien net mijn voicemail kan afluisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flesje wijn drinken. Als ik weer verder kan ben ik weer nuchter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is autofabrikanten duidelijk dat laadtijden voor accus omlaag moeten, of dat er naar andere vormen gekeken moet worden.

Vergeet niet: Electriciteit moet ook opgewekt. En dat gebeurd voornamelijk door.. Juist, Olie, Gas, Steenkool verbranding. Dus tot al onze energie groen wordt opgewekt, is electriciteit niet per se groener dan gewoon een gas-tankje achter je achterbak.

In Ijsland worden tests gedaan met waterstof autos. Deze kan je gewoon tanken als gas, en levert alleen zuiver water als afvalstof. Ideaal. Het grootste probleem is op dit mometn de productie van waterstof & de juiste veilig tank bouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is al een oplossing voor. Oplaadpunten waarbij je niet de accu oplaad, maar omwisselt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK zou hopen dat er eentje bij mijn werk in de buurt komt te staan,dan kan hij opgeladen worden terwijl ik werk,en is de tijd optimaal benut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zzzzzzzzzlapen.
Volgende morgen zal auto dan wel opgeladen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is grote onzin... En dan nog eens dat het Nederlandse stroomnet het niet eens kan leveren...

Ik zou het wel willen, energie uit het stopcontact is tientallen keren goedkoper dan uit de pomp... Hoe kan dat nou? Dus als Nederland overstapt op StroomAuto´s, dan moeten er kerncentrales bij komen of oliestookcentrales... En dan moet Nederland dure olie kopen om goedkope stroom te maken... Hoe waanzinnig dat niemand dat zien in Den Haag...