Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een auto met glow-in-the-dark verf verven?

Je mag normaal geen ander licht hebben dan je voor-, achterlichten en knipperlichten maar mag je dan wel die verf hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het niet, maar geinig idee! + voor je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je niks mag doen aan je auto wat voor afleiding zorgt bij andere weggebruikers! En zo'n verf leid je andere weggebruikers toch behoorlijk af. Maar goeie vraag....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, leuk idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het navragen bij de RDW. De kleur van je auto moet overeenkomen met de kleur die op het kentekenbewijs staat. Je mag die niet zo maar op eigen houtje veranderen. Er bestaan al auto's met speciale lak, (sparkling colors) die vanuit verschillende gezichtshoeken een verschillende kleur geven, maar die zijn ongetwijfeld via de RDW goedgekeurd. Of Glow-In-The-Dark verf mag: ik weet het werkelijk niet, maar vraag het na, voordat je begint!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee want de kleur aan de buitenzijde moet diezelfde zijn die in het kenteken(papieren) staat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding