Wie kent een kwalitatief goede en scherp geprijsde auto-rijschool in de omgeving van Eindhoven?

Ik ben opzoek naar een goede maar voordelige auto-rijschool om een pakket van ong. 30 lessen te nemen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

Je zou dit eens kunnen proberen:

http://www.imko-rijopleidingen.nl/default.asp?name=Stageverkeersschool%20&page_id=54&opleiding_id=147

Een rijinstructeursopleiding die goedkoop (stage)rijles aanbiedt.
12 jaar geleden
Bij onderstaande link vind je de auto-rijscholen die in en om Eindhoven actief zijn.
De (1ste) slagingspercentages geven in ieder geval een idee van de kwaliteit van de rijschool. Let daarbij ook op het aantal eerste examens, dan heb je een beeld van de continuïteit.
Voor de prijzen kan je er het beste een aantal bellen, zodat je voor jezelf een goede vergelijking kunt maken. Zie:
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=75&gemeente=5567
Bespreek ook eerst een proefles, dan heb je een idee of het met de instructeur klikt en of de manier van les geven bevalt !?
Probeer voor november af te spreken -als je leeftijd dat toelaat- want zodra de proef voor 17-jarige start krijg je mogelijk een (tijdelijke) run op de rijscholen.
Tot slot: soms is goedkoop 'duurkoop'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijschool Heezen in Aalst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet bij Dekker-Meurs gaan lessen. Ik heb er gewerkt en moet eerlijk bekennen dat leerlingen vaak te veel lessen kregen en met de intest een te hoge les verwachting meekregen. Dit heb ik ook gehoord over De leeuw, maar dat is uit 2e hand.
Tip: zoek een relatief kleine rijschool. Deze zijn vaak (mijn ervaring) veel eerlijker en lessen vaak nog zonder pakketten (wat in de meeste gevallen veel goedkoper is).

Alvast veel succes met lessen :-)