Waar kun je een spoedcursus rijbewijs incl. theorie examen + examen/slaag garantie doen in regio Twente voor max. 1000 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens denk ik.

Het beste antwoord

Rijschool Saren uit wierden. Die werkt in heel twente. Je rijdt dan in een opel astra. Ik heb daar ook een snelcursus gedaan in 4 weken en ik ben gelijk bij de 1e examen geslaagd!! heb maar 15 lesuren gehad! Heb nu mijn rijbewijs ongeveer een maand!

En een grote voordeel is dat de lessen die echt 60 minuten duren maar 29 euro kost. De goedkoopste in de regio volgens mij. MAar echt een top rijschool!

op www.saren.nl kun je meer lezen over de snelcursus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet voor 1000 euro sowieso, dat is erg weinig. Meestal zijn van die spoedcursussen zonder theorie en alles al 3000 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bij Rijschool Brünen uit Enschede/hengelo/oldenzaal gedaan.
De planning was dat ik binnen een maand(!!) mijn rijbewijs zou halen (incl theorie!)
Alleen eerste x gezakt. De tweede keer moest ik twee maand wachten, ook intussentijd geen extra lessen gehad, alleen een dag voor het examen en de dag van het examen weer.
Prijs weet ik niet meer, dacht iets rond de 1800 euro?

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop nergens, anders zou iedere rij-instructeur onder het bijstandsniveau verdienen -als er dan nog instructeurs zijn- en over het algemeen slechte automobilisten afleveren.
De tijd om iemand binnen 15 á 20 uur verantwoord op te leiden tot goede en verantwoorde automobilisten is gewoon veel te kort.
Een uitzondering daargelaten zal men plusminus 40 lesuren nodig hebben (exclusief examen(s)kosten)
Landelijk zal het gemiddelde op 2 á 2.5 keer afrijden liggen, afhankelijk van de regio. Een bedrag vanaf 2000 euro is realistisch.
Dit maakt een rij-opleiding overigens één van de minst dure opleidingen als je deze vergelijkt met een gemiddelde andere opleiding waar je het hele leven profijt van hebt.