Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom schrijven Renault auto's zoveel af?

Ik wil een 2e-hands Renault Megane aanschaffen, alleen verbaas me over de prijzen. Je zou bijna gaan denken dat er iets mis mee is??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
831
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je wat Renault betekent ? Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. de Franse degelijkheid!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

de onderdelen zijn wel duur bij renault dus als je een 2 de hands auto koopt en er moet van alles aan gebeuren dan ben je nog veel geld kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke nieuwe auto heeft het eerste jaar de meeste afschrijving. daarna wordt het jaarlijks minder
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik wilde er ook een kopen, maar zag er van af, nadat ik de nodige forums gelezen had. Daarin kwam naar voren dat er nogal wat mis mee kan zijn. Uiteraard kom je op dat soort forums vooral de negatieve dingen tegen. Maar toch... Het waren er nogal wat... Bekijk die eerst een zou ik aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de Laguna was in elk geval van alles mis, zoveel dat Renault een slechte naam kreeg. Zou er nu nog steeds geen tweedehands van kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk omdat ze zo lelijk zijn .... waardoor er weinig vraag is en veel aanbod wat de prijs dus drukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding