Hoe kan ik het snelste mijn autos verkopen

İk heb een bmw 320d en een 530i bj 2002 en 2004 ik wil ze allebei verkopen. Heeft iemand een idee hoe ik ze zo snel mogelijk kan verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is echt het snelste hoor! Ik wilde mijn auto eigenlijk niet via marktplaats verkopen, toch maar gedaan op advies van hier:P en binnen een uur was hij verkocht, voor de prijs die ik ervoor wilde hebben. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ik had niet gelezen dat marktplaats al geprobeerd had:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft niet ik ben van plan om het nog een keer te proberen, bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bied 20 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deal! :)

Antwoorden (6)

je kunt ze relatief snel verkopen via marktplaats etc. en als je ze iets onder de marktwaarde van de hand doet gaat het mss nog sneller

en misschien heeft iemand die je kent er intresse in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats was geen succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohwww :( zo jammer!! Ik was erg tevreden over marktplaats:P haha
Zet ze op een publieke plaats met een blaadje erin met te koop en telefoonnummer. Bij een Ikea bijvoorbeeld of een andere locatie waar veel publiek komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://forum.bmwfan.nl/ en nog meer van zulke forums en idd ook marktplaats :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze ook verkopen aan een dealer. Die betalen er misschien wel iets minder voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, deze aanpak werkt bij mij voor alle producten:

1. Eerst het product zo mooi mogelijk maken, dus de krassen wegwerken, schoonmaken en daarna poetsen en nog eens poetsen. Er zijn glansmiddelen te koop die echt een geweldig resultaat geven.
2. Dan maak je met mooi weer een aantal erg mooie foto's (spiegelreflex camera ivm vage achtergrond)
3. Daarna maak je een betrouwbare eerlijke omschrijving die zo goed mogelijk bij je doelgroep aansluit (wat je zelf in die situatie graag zou willen lezen).
4. Die foto's zet je met de beschrijving op marktplaats of autotrader enz
5. Vraag niet een te lage prijs, juist ietsje meer en aangeven dat deze auto het echt waard is en waarom.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snelste manier is via internet. www.ANWBverkoopservice.nl of www.ikwilvanmijnautoaf.nl
Je krijgt hier wel de handelsprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ikwilvanmijnautoaf.nl is een beetje......... tja:P ik kreeg 300 euro voor mijn auto terwijl hij nu weg is voor 1600 :'), reactie kreeg ik ook pas na 2 dagen en via marktplaats was mijn auto binnen een uur verkocht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja www.ikwilvanmijnautoaf.nl is echt niet normaal. Zij geven echt te weinig:(