Wat kan er aan de hand zijn als ik minder snelheid heb na een bandenwissel?

Vorige week is helaas mijn auto afgekeurd, er moesten nieuwe banden onder. Zo gezegd zo gedaan, afgelopen zaterdag zijn er nieuwe banden onder gekomen.
Alleen wanneer ik nu op de snelweg rijdt merk ik een duidelijk verschil met voorheen. Mijn auto is niet meer zo vlot als hij was, minder snel optrekken en op de snelweg haal ik max. 110km nu. Ook hoor ik voorin de auto een licht schurend geluid en begon de auto te schokken in de 2e versnelling.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
bamibal
10 jaar geleden
Handrem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uiteraard heb ik zonder handrem gereden.. Of bedoelde je iets anders?
bamibal
10 jaar geleden
Nee, maar je weet maar nooit!

Antwoorden (1)

Dan loopt er n band aan
Direct naar de garage terug als de band klapt krijg je ongelukken