Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er in Nederland een andere keten autoreparateurs dan alleen Kwik Fit?

Het lijkt wel alsof zij monopolie hebben, of zie ik dat verkeerd? Merkdealers dus niet van toepassing. Ik zoek een keten zoals Kwik Fit die banden, APK's en Grote/Kleine beurten doet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn er niet veel. Voor banden heb je het Profile Tyre center.

Toegevoegd na 6 minuten:
Sinds 2005 is ATU actief als directe concurent van Kwik Fit. Ze hebben nu 9 vestigingen. ATU is een Duits bedrijf.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik merk dat het wel mee valt met gebrek aan concurentie. Via Google vind je nog meer links, ik mag er niet meer geven hier.

http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1I7GFRE_nl&q=auto+onderhoud+vestigingen&meta=
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Speedy is een goede voor weinig geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor je hebt autofit, vakgarage,atu,profile en nog enkele andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik breng mijn Renault naar een Toyota garage. Ik weet dat je geen merkdealers wilt hebben, maar ja, ik heb er goede ervaringen mee. Zij kunnen meestal voor de helft van het geld dezelfde reparaties uitvoeren t.o.v. een Renault garage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het verleden ging ik meestal voor banden en uitlaten naar Kwikfit. Het is bij mij nu al twee keer voorgekomen dat de 'laagste prijsgarantie' waarmee ze adverteren niet blijkt te kloppen. Als je wat verder rondkijkt zijn andere aanbieders vaak beduidend goedkoper. Op mijn uitlaat van Euromaster scheelde dit onlangs ruim Euro 75.-. In dit geval ook nog een 'Bosal' i.p.v. het eigen Kwikfit huismerk. Als je toch naar Kwikfit gaat, kijk dan eerst even op hun website. Daar staan vaak aanbiedingen die alleen gelden wanneer je online bestelt.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Kwik-Fit is een verschrikkelijk concern...

Met mijn auto ging ik altijd naar een kleine 'niet merkgebonden' garagebedrijf voor de reparaties. En nu met de leaseauto ga ik gewoon naar de dealer. Wel een voordeel als je met kleine reparaties direct word geholpen...

Afgelopen maandag nog een mooi voorbeeld gehad: Ik stond bij een klant op steenworp afstand van de Kwik-Fit met een lekke band. Moest volgens hun een afspraak maken, want dit ging zeker 2 uur duren. Toch maar even stapvoets doorgereden naar de dealer. Er zat een schroef in de band en het lek was in 12 minuten tijd gerepareerd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding