een aygo is een toyota,een c1 een citroen,en een 107 een peugeot ,dus ja er is een verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de onderdelen komen allemaal uit dezelfde fabriek in Polen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een goed antwoord, daar was ik nog niet opgekomen, daarom deze waardering van wel 10 punten!

Andere antwoorden (3)

Afgezien van wat kleine uiterlijke en prijs verschillen, is de garantie verschillend. Toen ik twee jaar geleden mijn Aygo kocht, had deze drie jaar garantie, terwijl de andere twee 1 jaar garantie bieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het merk verschilt. Ze worden in dezelfde fabriek gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De modellen en merk(namen) en prijzen zijn anders.. De motoren en andere onderdelen hetzelfde.. Komt allemaal uit dezelfde fabriek in Polen.