wat zijn de rijs koste vergoeding in het vlees .b.v

het gaat over rijs koste vergoeding dat je kan krijgen van je werk of dat verplicht is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je iets duidelijker zijn?

Antwoorden (2)

reiskostenvergoeding bedoel je? dat staat in de cao. van de vleesverwerkende industrie, neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+"
Het is in ieder geval niet wettelijk verplicht om reiskostenvergoeding te betalen.

Of een werkgever reiskosten moet vergoeden hangt af van uw contract, bedrijfsreglement of CAO.
In veel CAO's zijn afspraken gemaakt over reiskostenvergoeding. Als u onder een CAO valt, dan moet u zich in ieder geval hieraan houden. Raadpleeg daarom uw CAO.
Als daar niets in staat over reiskosten dan is er geen vergoeding.
Vraag er naar bij Personeelszaken van je bedrijf of vraag je baas of hij de CAO wil laten zien.