Als ik nu een TOM TOM koopt heb ik dan altijd de nieuwste kaart daarop zitten ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

TOM TOM geeft bij de nieuwe Navigatiesystemen een 'Meest Recente Kaart Garantie'.

Dit kan (indien het met Tom Tom Home niet helemaal lekker loopt) wat voeten in aarde hebben, maar als je geluk hebt, gaat het allemaal goed.

Denk er wel om, in de applicatie zie je rechtsboven in, na de eerste keer updaten van de applicatie, een blokje verschijnen dat zegt: 'Er zijn recente kaart(en) beschikbaar voor je. Klik hier ...blahblah 9,95'. Dit is niet nodig, tenzij je echt het abonnement wilt nemen. Controleer of de kaart via 'Meest Recente Kaart' optie binnenkomt (over het algemeen is de Tom Tom die je koopt al even onderweg van Tom Tom naar de winkel en ligt daar ook al gauw een paar weken).

Belangrijk is je aankoopbon te bewaren tot een maand na de tijd (goed bij de hand te houden), anders kan het veel moeite kosten als er onverwachts toch iets fout gaat bij het updaten (zoals bij mij, raad je al).

Succes.

Dus: Nee, je hebt niet de nieuwste kaart op de Tom Tom zitten als je hem koopt, maar Tom Tom zorgt er wel voor dat je die tussen aankoop en een maand kunt hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan wel, maar hoeft niet...

De updates zijn er regelmatig en je kan dus best een verouderde kaart in je nieuwe tomtom zitten...

Maar je krijgt een periode gratis updates... Dus dan zit je weer up to date te rijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan welke versie je koopt en of dat de 'TomTom' VDO Dayton gestuurd is. Zoals de 940 bijvoorbeeld heeft. Deze upload zichzelf aan de hand van nieuwe sataliet informatie...

Hiernaast kun je zo gauw je de 'TomTom' hebt aangeschaft altijd online kijken of dat je daadwerkelijk de nieuwste versie hebt en deze kun je anders gratis upgraden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks gratis, je moet gewoon kopen bij TomTom.
Je kunt via internet gratis software updates krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij TomTom heb je 1 gratis update naar de nieuwste versie van de kaarten...