Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je voordelig je apk keuring laten doen?

Wanneer je apk keuring doet bij je dealer betaal je altijd de hoogste prijs. Waar doen jullie je apk en wat ben je dan gemiddeld kwijt zonder extra's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi Daantje,
Er zijn heel veel aktie's met APK, maar onder de 19,95 zul je niet komen.
Ik heb de volgende voor je gevonden http://www.auto-takens.nl/index.php?page=apk-actie

Google even op APK aktie zodat je iets bij jouw in de buurt kan vinden.
Nog even wat tips voor de auto naar de APK gaat :
* Zorg dat hij lekker schoon is (komt beter over )
*Kijk zelf de verlichting na en repareer het evt.
*Vul de ruitensproeiertank bij

Groeten Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

kwik-fit heeft scherpe prijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga nooit meer naar de kwik-fit. Ze probeerden me op te lichten. Was mooi niet gelukt.
Ha, die Daantje242;

Mijn auto's worden altijd APK-gekeurd bij een merkloos garagebedrijf in de buurt. Zonder extra materialen of reparaties kost me dat €35,- voor een benzineauto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de ATU. Is heel goedkoop (regelmatig wisselende prijzen) en vaak in combinatie met iets anders (beurt ofzo) nóg goedkoper.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Inderdaad bij Kwikfit. Maar spreek wel van tevoren precies af wat er moet gebeuren! Ook als je de auto voor de tweede keer moet brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn auto krijgt bij een merkloze garage zijn apk tijdens de jaarlijkse grote onderhoudsbeurt, zonder extra kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot mijn volle tevredenheid bij Kwik Fit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een merkloze garage.
Ze hebben vaak enthousiast en kundig personeel, vaak veel meer kennis dan een bedrijf van een grote keten.
Als je een beetje technisch bent, is het best interessant om te weten wat die apk nou precies is en wat de eisen zijn, zodat je precies weet wat er mis kan zijn en wat de reparatie eventueel inhoudt.
Je hebt een hobby erbij door dit dan zelf te gaan repareren :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik laat mijn auto keuren bij Remmelts keuringstation en ben dan 30 euro kwijt, benzine auto.
Onze bus (diesel) kost 65 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding