kan je een audi A6 2.4 chiptunen?

bouwjaar 2002
motorinhoud 2.4

Toegevoegd na 2 minuten:
loopt op benzine

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

het enige wat er over de leeftijd van de auto staat op deze pagina is dit :

Vanaf welke leeftijd is het mogelijk mijn auto te chiptunen?
De meeste auto\'s vanaf 1996 zijn geschikt voor vermogensoptimalisatie. De staat en de km-stand van de auto spelen wel een belangrijkje rol. Het is ook belangrijk dat de auto beschikt over een motormanagementsysteem die geschikt is voor een software upgrade. Door op deze website op een automerk te klikken kunt u zien of uw auto geschikt is voor chiptuning.

heb deze 2 aangeklikt

A6 2.4 30v

http://www.chiptuningexperience.nl/chiptuning-auto/audi/chiptuning-audi-a6/chiptuning-audi-a6-c54-30v-165pk/

en de A6 2.4 v6

http://www.chiptuningexperience.nl/chiptuning-auto/audi/chiptuning-audi-a6/chiptuning-audi-a6-c54-v6-170pk/

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ook ik denk dat het kan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Audi A6 (2004) 2.4 148kW / 177Pk --> 143kW / 195Pk 230 Nm --> 260 Nm

dus ja denk het wel, neem anders even contact op met een dergelijk bedrijf.

Toegevoegd na 40 seconden:
bellen voor controle of het kan met dat bouwjaar