Ze daar speciale plak strips voor?

Mijn hond springt in en uit de kofferbak van onze station auto. Maar hij krast met z'n nagels op de verf van de bumper. Kan je daar op dat bovenste gedeelte van de bumper een speciale bescherm strip/folie of wat dan ook op plakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier ligt een markt: krasbestendige substantie
vraag meteen patent aan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeievraag
hier ook last
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij hebben sommige auto's dat al standaard....vandaar dat ik wilde weten of zoiets ook naderhand gedaan kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort van antislip mat....

Het beste antwoord

o.a Volkswagen heeft ze in het assortiment. Kijk eens bij een automaterialen zaak of een reclame studio.
Uiteraard gaat folie alleen bij auto's met een gladde bumper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt koffermatten speciaal voor honden, deze hebben doorgaans een flap die je over je bumper kan hangen als je hond in of uit de auto springt.
Als je speciale stickers wil zal je langs zo'n autospeciaalzaak moeten gaan, daar hebben ze dat misschien. In Belgie is Auto 5 zo'n bekende.