Hoevaak mag je Auto theorie examen doen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
ronron1212
6 jaar geleden
zo vaak als je wilt en er voor betaald

Antwoorden (1)

Zo vaak als je zelf wil. Het examen is beperkt geldig, dus je zal wel moeten plannen dat je binnen de gestelde tijd het praktijkexamen voltooid, anders moet je opnieuw het theorie-examen halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De huidige geldigheidsduur is 1,5 jaar.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ter aanvulling: als je keer op keer zakt, zou ik wel te rade gaan waarom het telkens mis gaat (als je een serieuze rijschool hebt zullen ze dat zelf ook wel aangeven). De rijschool waar ik indertijd leste, raadde bijv. mensen die teveel aandacht voor het schakelen hadden en daardoor zakten, aan om examen in een automaat te doen.