Wat is de beste auto van 2002 tot 2003 met 5 drs en liever lpgg3 of diesel ?

ik heb self voor inruil een honda accord 1998 lpgg3 met 326,000 km
mijn budget is 7000 euro

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (3)

Dat hangt van je voorkeur af voor kleur, ruimte, degelijkheid, etc.

Er zijn hele goede sites voor om te zoeken, bijvoorbeeld http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occsearch.searchForm

Toegevoegd op 07-06-2009 12:23:16
of deze http://autotelegraaf.nl/autokopen/zoeken/?categoryId=1&gridcode=&whitelabel=&merk=&carrosserieId=&vraagprijs_van=&bouwjaar_van=&model=&brandstofId=&vraagprijs_tot=&bouwjaar_tot=

Toegevoegd op 07-06-2009 12:24:14
of liever deze http://www.autoweek.nl/occasions.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toyota heeft al jaren bewezen het meest betrouwbaar te zijn. Ik zou naar een Toyota op zoek gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk denk ik dat je in de japanse hoek moet blijven zitten. Het is erg moeilijk om een kleine auto te krijgen met een g3 instalatie. Het voor deel daarvan is dat deze veel millieuvriendelijker is het nadeel er van is dat deze kwetsbaarder is. Een diesel is minder milieuvriendelijk maar wel minder kwetsbaar. Let goed op olieverbruik. Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een goede toyota corolla of avensis.
europees zou je kunnen denken aan een Golf maar koop die alleen bij een erkende garage want er zit ook kaf onder het koren Al naar gelang je ruimtebehoefte. Voor €7000,- moet je wel iets uit 2000 of die buurt kunnen krijgen. VW kun heel veel van vinden. Toyota wat minder maar ik vind ze beter. Kijk maar naar de tevredenheids statussen.
Goed zoeken veel vergelijken.