klopt het prijsverschil van nieuwe auto's in Nederland, vergeleken met België of Duitsland. Op http://www.autorover.nl is een lijstje, klopt dit ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ik kan niet beoordelen hoe correct de in die lijst genoemde getallen zijn en of er bijvoorbeeld uitvoeringsverschillen zijn.
Ik meen te weten dat de fabrikanten de prijzen die ze aan hun importeurs berekenen zó op elkaar afstemmen dat de verkoopprijzen bij de dealers in de verschillende landen redelijk met elkaar overeenkomen.

Als het lijstje zou kloppen, heb ik het dus volkomen mis :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Belasting dat is het verschil bij ons is dat de bpm
Het prijs verschil zit in Nederland door de bpm die wij moeten betalen daarom zijn auto's in nederland duurder. Het lijstje klopt dus echt wel.